..Smärta..

Idag känner jag mig sjukt isolerad, kan inte gå mer än några steg utan att det gör ont!
Smärtan har hållit i sig sen igår kväll bara hoppas att den går över snart, sjukt trist att
inte kunna vara ute i det fina vädret och behöva kämpa sig dom få stegen till toaletten.
Såna här dagar önskar man att pyret kunde titta ut lite tidigare än beräknat, men man får
se det såhär, hur mycket besvär man än har så kommer det vara värt det när man har sitt
älskade pyr på bröstet :) Idag är en dålig dag så morgondagen kan inte bli annat än bättre.
För att få tiden att gå så ska jag läsa min nya gravid tidning och sedan ska jag kocka ihop
lite käk, höres :) Förresten jävligt många som läser min blogg, vilka är ni??


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag bland annat :) Tycker att du har en väldigt intressant blogg, graviditet, matlagning och allt annat :)

Ha det bra! Karro i porjus :)

2011-06-06 @ 20:04:10
Postat av: Anne

jag kikar in då och då men det vet du ju redan :)

2011-06-06 @ 23:58:41
Postat av: Anonym

Hehe, ja jag läser också. ;) Du länkade till bloggen på FL för 1-2 veckor sedan, så sen dess har jag följt. :) Är själv gravid och lika gammal som du så det är roligt att läsa! ^^

2011-06-07 @ 19:28:55
Postat av: Moa

Jag är en av dom - jag tycker det är sjukt spännande med din graviditet :D

2011-06-07 @ 20:12:06
URL: http://mjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0