..Lillbabs & myror i brallan Ola..

Inatt har jag spelat basket med Lillbabs, myror i brallan Ola, och några utländska tonåringar,
det roliga var att det var vi mot dom och att det var vinter, halt och att jag spelade basket i
10 cm höga klackar. Lillbabs, jag & myror i brallan Ola hade träffats på en vetenskapsmässa,
jag var där för att försöka hitta ett sätt att bota min karl som var döende pga att han hade fel
i fötterna. Jag hade nämligen hört talats om ett par nya tofflor som tryckte på speciella zoner
i fötterna när man gick och det skulle tydligen göra han bättre.

Efter det vet jag inte vad som hände, jag väcktes av väckarklockans höga pipande för att
älsklingen skulle på jobbet och det tackar jag för, för känslan av att min karl var döende var
inte det minsta kul, däremot hade jag inte haft nått i mot att fortsätta spela basket för det var
ruskigt kul! Kanske nått man måste testa på till vintern, frågan är bara hur jag ska få Lillbabs
och myror i brallan Ola att haka på. Är juh ett tag kvar så kanske jag kan lösa det problemet.

Någon annan än jag som lider av dessa konstiga graviditetsdrömmar? Har dom för jämnan och
den ena drömmen är konstiga än den andra och jag kan tillägga att den här drömmen var normal
jämfört med vad jag brukar ha. Jag har så jävla bra fantasi och jag kommer nästan alltid ihåg vad
jag drömmer, å då är det inte som att man drömmer och kommer ihåg att huset var blått, utan jag
kommer ihåg, vad för färg det var runt fönsterna, hur pass stor parabol dom hade, hur handtaget
till dörren såg ut osv. Jag kan komma ihåg den minsta obetydliga detaljen och det är så sjukt irriterande.
Någon som har tips på vad denna dröm kan betyda, eftersom drömmar oftast har en betydelse?

Nu dags att äta frukost, sedan packa och åka till Porjus och jobba, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sjundesinnet.se/dreams.htm

2011-06-20 @ 18:26:27
Postat av: Therese

Har aldrig haft så sjuka och skumma drömmar som när jag var gravid ;D Ibland läskigt men oftast bara underhållande

2011-07-01 @ 18:01:42
URL: http://theresejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0