..Flickrummet..

Ligger i mitt gamla rum hemma hos mamma och ska snart sova, måste erkänna att det är
sjukt mysigt! Tänk vad längesen det var jag hade det här rummet, Julia min lillasyster har juh
tagit över det nu. Färgen som sitter på väggarna har jag målat dit och jag kommer aldrig
att glömma den dagen det projektet började. Det var dagen efter min 18 års dag dvs dagen
efter en sjuhelvetes överraskningsfest som min mamma ordnat, behöver jag tillägga att jag var
något bakis när färgen kom upp på väggen. Det var inte till lättaste men jag slutförde det trots
att solen lyste in genom sovrumsfönstret och gjorde det stekhett, samtidigt som färglukten och
den chokladbruna färgen på målarborsten fick en att kräkas i spyhinken bredvid, som sagt det
är en dag jag aldrig kommer att glömma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0