..Bortglömd..

Godkväll :) Ville ta en tidig kväll igår men john blund hade tydligen glömt bort mig,
för från klockan 22.00 - 02.30 låg jag i sängen och vred mig, kunde inte somna :/
Så idag har jag sovit till halv tolv och då var jag helt död när jag vaknade, men var
tvungen att kliva upp för att fara och fixa med lite papper, samt ringa en massa samtal.
Efter det så umgick jag med Simone som kommit upp från Göteborg, har inte träffat
henne sen förra sommaren så det var helt underbart att få se henne igen :D Vi for på lite
affärer och sedan tog vi en fika på vetehatten och efter det så släppte Simone & Freddy av
mig hos min svärmor och där var jag till halv sju ungefär, surrade en massa som vanligt :)
Nu ska jag bara njuta av kvällen framför Livet på BB och sedan har jag tänkt dra med mig
min karl till sängen och göra kväll, är ruskigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0