..Barnmorskan ringde..

Barnmorskan ringde mig nyss för att höra hur jag kände efter gårdagens ultraljudsbesök,
jag passade på att ställa dom frågor som dykt upp sen igår och fick svar på det.
Jag frågade om den inte växt någonting alls till nästa gång vad händer då och då svarar
hon att oftast gör dom inte så mycket men att vi får ta ställning till det då, eftersom
flödet i navelsträngen är som det ska vara så får bebisen förmodligen nog med näring.
Sedan frågade jag oxå om jag inte växer nå mera om bebisen verkligen får plats att växa
där inne, så att det inte är jag som ställer till med problem för bebisen, men hon trodde att
jag bär bebisen mer bakåt och att det är därför magen är mindre.

Sedan att min barnmorska nu går på semester på måndag känns inte ett dugg kul :/
Så får alltså en ny nästa gång, mitt i allt det här, hade gärna behållit min gamla för att jag
redan byggt upp ett förtroende för henne. Men men det är bara gilla läget och sedan invänta
för provsvaret som kommer på mån eller tisdag angående infektionen i kroppen och
sen invänta det nya ultraljudet den 13 juli och hoppas att bebisen växt till sig tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0