..Till dig vännen..


Fy fan hade velat ha dig här, men det är bara en egoistisk tanke. Saknar att kunna dela allt med dig,
ringa dig mitt i natten och bara små surra!! Men jag hoppas att du njuter där borta, gör allt jag
inte kan göra. Kom fan inte hem för tidigt, utan lev livet, skaffa dig nya erfarenheter och njut av
varje ögonblick! Å när det känns tungt kom ihåg att livet är inte en ny asfalterad väg, utan en
unik stig med gropar och grenar efter vägen! Utan motgångar hur skulle vi då kunna njuta av alla
fina stunder!! Saknar dig massor det tänker jag inte förneka. Sköt om dig, älskar dig vännen ♥



Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

haha vad söt du är! fick bli uppdatering idag istället :p var så trött igår



har också vänner jag saknar för att de befinner sig för långt bort, så jobbigt!

2011-07-16 @ 11:44:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0