..Vårda kärleken..


En liten påminnelse till alla, låt inte din kärlek bara bli en del av vardagen. Din kärlek berikar ditt
liv och är din bästa kompis. Glöm aldrig bort varför du föll för din partner och ta aldrig någonsin din
partner för givet! Kom ihåg att vårda erat förhållande, för glömmer man bort att göra dom små sakerna,
glömmer man snart bort att uppskatta sin partner också.  ♥ Älskar dig Thomas Hætta, tack för att du är du ♥


Jag kan säga med handen på hjärtat att det här är något jag är väldigt bra på, jag uppskattar min partner
och jag låter aldrig han bara bli en del av vardagen, för min partner är något så mycket mer för mig.
Han är min livskamrat personen jag vill dela resten av mitt liv med! Å för att behålla gnistan måste man
visa att man uppskattar och älskar varandra.


Kommentarer
Postat av: A

det var verkligen fint skrivet :)

2011-01-16 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0