..Gratis tamponger..

Jag blev faktiskt tipsad genom att gå in på bellas blogg, så tack bella :)

Denna sida tamponsforfree erbjuder tamponger gratis varje månad,
vet dock inte hur många det är men jag gissar att den är en box med ca 10 st.
Bättre än ingenting, dom erbjuder gratis tamponger i mot att man svara på några
frågor. Första får man en box hemskickad och sedan så måste man svara på
några frågor varje månad, för att få hem skickad nästa  månad och det ska man
göra innan den 20:e varje månad och man måste vara över 18 år.

Gör som jag och bli medlem du oxå :)



Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Åh fan va bra! Jag vill också gratis bloduppsugare. Tycker staten borde sponsra oss tjejer för det. Länka!

2011-01-18 @ 15:59:27
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0