..Att vända andra kinden till..

Jag spottar verkligen ur mig inlägg idag, men det är så att jag faktiskt bara har
varit hemma och gjort inget speciellt idag så jag har haft en massa tid :)

Jag har tänkt väldigt mycket på framtiden på senaste tiden men också väldigt mycket
på mitt förflutna, på gamla vänner och svek. Jag är väldigt glad att jag nu vet vars jag
har folk i min omgivning, vilka man kan räkna med och vilka som bara går bakom ryggen
på en. Det är väldigt skönt att kunna räkna bort vissa människor, inse att dom inte ens är
värd att vara i ens liv. Falska vänner tar bara en massa energi från en, idag kan jag säga att det
finns människor jag verkligen funderar på hur jag någonsin kunde delade stunder med, att jag lät dom
vara delaktig i mitt liv och ta del av mina tankar. Men sedan så finns det en massa underbara vänner
som jag aldrig skulle vilja vara utan, människor jag älskar ha i mitt liv och som berikar det med en
massa härliga minnen. Vissa jag känt sen barnsben och vissa som man lärt känna senare under livets
gång, vänner jag inte behöver umgås med hela tiden men som finns där ändå när leendet sviker en,
när man befinner sig i svåra stunder eller bara behöver reflektera över saker med.


Tack för att ni är en del av mitt liv ni vet vilka ni är och till alla er andra som inte är en del av mitt
liv längre, tack för att ni visade erat rätta jag så att jag kunde ta beslutet att stänga er ute ur mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0