..Ta vara på timmarna..

Hallojsan allihopa, har just lagat middag och ska snart sätta igång med lite städning :)
Vill göra bort allt så att jag kan avnjuta mina två dagars ledighet sen, ifs har jag en massa
annat jag ska göra, men skönt att kunna räkna bort en sak iaf :D

En sak kan jag säga, det är inte uppskattat av högre uppsatta människor att man har åsikter.
Vilket jag skiter fullständigt i, finns det brister så finns det brister och då ska det rättas till i
den mån det går, det ska inte gå ut över personalen. Rätt ska vara rätt.

Ne nu ska jag ta vara på timmarna och njuta av ledigheten, önskar bara min älskling kunde vara
här så jag fick krama om han! Nu har han varit i Oslo i över en vecka och jag har ingen aning när
han kommer hem och det tär på krafterna. Är så mycket som jag vill dela med han just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0