..Kvällsfika..

Att fika iklädd i älsklingens huvtröja med en massa levande ljus runt omkring sig är underbart.
Sen att man är nyduschad samt haft en litet mini spa här hemma är juh inte fy skam :)

Anisktsmask :)


Hemmagjord fruktkräm med mjölk, SJUKT gott :)


Varm choklad i min lila kopp som jag fått av mina underbara älskling.


Samt äggmackor, grovt bröd är ett måste!

Nu ska jag se en massa filmer, har nämligen en massa osedda filmer på datan, ska bara
överföra dom på usb minnet så jag kan se på tv:n, med nice ljud ;) Sedan blire samtal
med älsklingen och sedan sängen :)

Kommentarer
Postat av: Sunna Katarina

Aah, ha inte ansiktsmask så nära ögonen! Aj aj aj. Det är så känslig hud där, be careful :O

2011-02-20 @ 04:55:08
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Liselotte svarar

det är inte så nära ögonen ser bara ut som det på bilden, jag har alltid sådära. Å det är inte nå aj aj aj, tror du har betydligt känsligare hud än mig.

2011-02-20 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0