..Halv tio..

Hejsan, min kropp har fått sig en vana jag vaknar nämligen alltid före halv tio
numera nästan exakt samma klockslag varje dag. Sedan spelar det ingen roll
när jag somnar, behöver inte ställa någon väckarklocka utan halv tio är tydligen
den nya tiden, för min kropp att vakna :) Vilken på ett sätt är jävligt skönt, jag hinner
få ut mycket av dagen, men på ett sätt äre oxå jobbigt för jag får aldrig sova ut!
Kroppen vill verkligen inte sova efter halv tio, det går inte. Ska hoppa upp äta lite frulle
och sedan försöka umgås med Katarina, hon skulle nämligen komma in till stan idag :D
Å det passar alldeles utmärkt idag när jag är ledig. Godmorgon allihopa hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0