..För stunden är jag svag..

Just nu orkar jag inte vara stark, just nu låter jag tårarna strömma ner för mina kinder.
Jag känner mig otillräcklig, så otillräcklig att jag har dåligt samvete, jag vill finnas där,
jag vill vara ett stöd för er just nu men tiden räcker inte till :(
Jag vill kunna skita i vardagen och bara komma till er och omfamna er, jag vill ge er allt
stöd ni behöver, jag vill finnas där och försöka göra ert liv så normalt som möjligt.
Jag vill finnas där och dela dina tankar och din oro, stunder som denna är det svårt att
vara människa. Jag vet att du vet att jag tänker på er 24/7, jag vet att du vet att du kan
ringa mig när som helst på dygnet, du vet att jag finns här för dig och lyssnar, jag kommer
mer råd och ger dig lite extra styrka om du behöver. Men på nått sätt så räcker det inte för
mig, jag vill finnas där så betydligt mycket mer! Jag älskar er & finns för er nu & för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0