..Nervös..

Har sovit svin dåligt inatt, tankarna har bara snurrat! Få se om läkarna verkligen fattar
beslutet idag, nästan så att jag kräver det, för jag kan inte leva såhär längre det är så
psykiskt påfrestande att det finns inte. Varje dag som går gör en bara mer knäpp, man
far på kontroll dom ber en komma tillbaka 2 dagar efter det, hela tiden. Jag vet att juh
längre bebisen är kvar inne i magen desto bättre, men att gå omkring och vara ovetandes
och veta att den inte växer som den ska gör en helt jävla nojjig. Friheten är som borta, man
kan inte åka nå längre sträckor eftersom man alltid ska tillbaka på läkarbesök. Jag klarar
inte av att slappna av utan är på helspänn hela tiden, folk säger att jag tänker för mycket,
men dom människorna som säger det visa mig vars fan off-knappen finns så jag kan slå
av min tankar för min stund, snälla. Jag behöver en paus från allt och det är nu får snart går
jag in i väggen.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Grattis till er båda :) Hoppas att allt gått bra för er.

2011-08-09 @ 13:44:20
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Hoppas allt har gått bra och att ni slipper oroa er snart, jag skulle inte heller kunna slappna av...

2011-08-10 @ 21:15:30
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0