..Hallojsan..

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem men det kommer nog dröja ett tag
för han slutar inte fören klockan sju. Gårdagens besök hos läkaren visade att allt är
ungefär som det brukar vara flödet är okej, inte bra inte jätte dåligt, dom kollade inte
tillväxten, ctg var bra men mitt blodtryck har stigit igen det är uppe i 140/85 :/ Men läkaren
tyckte inte att det gjorde så mycket utan släppte hem mig och sa att jag skulle komma tillbaka
på Torsdag och sedan var jag hos barnmorskan kul att träffa henne igen :) Vi pratade även och
gjorde lite kontroller.

Igår
Hb: 121
Bt: 140/85
P-gl: Kommer inte ihåg
Pyrets hjärtljud: 138
SF-mått: 27cm
Vikt: 58,4 kg


Annars idag har jag inte alls mått sådära jätte bra är svin trött, funderade på att ringa förlossningen men
tror jag väntar och ser hur jag mår lite senare.. Annars idag har jag varit ner till svärmor en sväng på
hennes gata var det loppis, köpte två glasskålar :) Sedan har min syster varit förbi och försökt fota
min mage och det var inte det lättaste, men någon bra bild fick vi kanske, det återstår att se :P
Nu ska jag ta och vila sedan när Thomas kommer hem får vi se hur jag mår och vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0