..Galet trött..

Vaknade halv sex sedan legat och lidit av snuslängtan, efter det så försökte jag få i mig
nått att äta, vilket inte var så lätt. Mådde så sjukt illa på förmiddagen men tvingade ändå
mig på affären och köpa lite grejer, sedan satt jag och latade mig en stund innan jag
tog snabeldraken en rundan för att få bort dammråttorna. När det var klart började jag
med maten som ni ser i inlägget här nedanför. Slängde mig i duschen och när älsklingen
kom fick vi avnjuta en underbar middag!! Så sjukt jävla gott!!! Nu är jag däremot helt
slut och ångrar nästan ansträngningen under dagen, känns som tusan i ryggen. Men när
älsklingen smält maten ska jag be om en välbehövlig ryggmassage. Sedan tror jag vi
avslutar kvällen med glass, vindruvor, banan, hackad mörk choklad och massor med
mys framför ett spännande avsnitt av DH :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0