..Du är min lycka..


Lycka var när jag vågade ta chansen, när jag vågade stå kvar och hoppas på
att jag inte inbillade mig allt, att allt faktiskt var verkligt och att du tillslut valde
mig. Kan säga att den dagen när du viskade dom små orden i mitt öra var en av
dom bästa dagarna i mitt liv. För den bästa dagen i mitt liv var när jag vågade
hoppa på tåget, när jag lyssnade på mitt hjärta och åkte till dom okända markerna
där du befann dig  ♥ Jag kommer alltid att minnas känslan jag kände när våra blickar
möttes första gången. Det pirrar fortfarande i mig när jag tänker tillbaka på känslan
jag kände när jag vågade ta steget och kyssa dig! Jag kommer ihåg att jag önskade
att jag hoppas att det här aldrig kommer att ta slut, att känslan jag kände då skulle
stanna kvar för alltid. Det är lycka att minnas allt, det är lycka att veta att jag känner
lika dant nu som då, det är lycka att veta att jag vill vara med dig så länge våran
kärlek blomstrar och det är lycka att veta att vad som än händer så är du den
personen som fått mig att leva, som fått mig att våga satsa & som gett mig den finaste
gåvan en människa kan ge en annan. Älskar dig sjukt mycket, tack för att du förgyller
mitt liv, det finns inte en enda dag då jag orkar att jag tog tåget till Narvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0