..Snuslängtan..

Godmorgon har varit vaken sen halv sex ungefär, då gick det inte att sova längre
har haft en massa underliga drömmar inatt. Drömde nämligen om lakrits snus,
jag och bloggaren Micha var på affären och skulle köpa snus, jag hämtar en dosa
medans Micha håller min lilla bebis, vi tappar ungen i golvet plockar upp den och
kollar oss runt för att se om någon såg oss. Sedan i nästa stund då är min bebis
borta, Thomas har tydligen "kidnappat" sitt eget barn eftersom jag minsann inte får
amma om jag ska snusa å sen vaknade jag.

Ne har varit riktigt sugen på snus i över en månad, jag har stått i mot men nu
börjar jag faktiskt tvivla på om jag kan det, sitter med lakrits godis under läppen
så illa är det faktiskt! Å ändå är det över ett halvår sen jag slutat snusa, fattar inte
varför snus suget kommer nu! Det kom inte ens efter att jag slutat!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vart så sjukt sugen på cigg trots att jag slutade röka och bara snusade när jag var typ tretton-fjorton och inte hade feströkt på två år! Öl vart jag också sugen på, jag som aldrig riktigt gillat öl. Tänk bara på din fina bebis så kan du vara hur stark som helst och stå emot allt. Lycka till! :)

2011-04-12 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0