..Min längtan..

Min längtar tar över, jag klarar inte av att sakna just nu, det får mig bara att må dåligt.
Det får mig att känna som att jag står i ett bottenlöst hål & skriker fast ingen kan höra mig.
Det värsta är att jag får dåligt samvete, dåligt samvete över att jag tänker så här, över att
jag tror att mina vänner & min familj inte tror att dom räcker till. Men så är absolut inte fallet
ni ger mig så otroligt mycket, men det jag vill ha & det jag behöver just nu är tid, tid med
Thomas, han ger dom tankarna jag har tröst, han får mig att känna mig trygg & så förbannat
älskad. Han får mig att glömma alla dåliga saker & se dom bra. Hur mycket jag än försöker
eller vill förklara räcker inte mina ord till, det går inte att beskriva hur jag känner mig för att
göra mina känslor rättvisa. Jag önskar bara att ni kunde se & uppleva det jag känner, jag vill
att ni ska förstå mig bättre! Ibland blir det nästan för mycket för mig själv, det blir för mycket
känslor, jag älskar han så högt för att ens kunna tänka klart, mitt hjärta skriker efter han så fort
vi är ifrån varandra. Jag kan bara inte vara ifrån han just nu, som sagt jag klarar inte av det.
Jag tror helt ärligt mitt hjärta skulle gå itu, jag vill bara vara där han är och imorgon åker jag,
imorgon åker jag till grannlandet igen, jag mår vara knäpp men jag står inte ut med längtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0