..Min älskade trio..

Jag vet att inte är den bästa storasystern, jag vet att jag är dålig på att
säga dom tre små orden, men en ska ni veta jag hade burit era känslor när
livet slår i mot om jag kunnat. Jag lovar att alltid finnas där för er när ni
behöver mig, jag ska hjälpa er genom livets svåra väg, jag ska berätta för er
att ni bara förtjänar det bästa, jag ska lära er hur man omvandlar negativ
energi till något bra & jag ska visa er att man alltid kan resa sig upp efter att
man slagit i botten. Jag vill att ni ska veta att jag ger mitt liv för er utan att
tveka, ni är mina tre, min älskade trio och jag vet att utan er hade livet aldrig
varit desamma. Jag älskar er Linda, Ronja & Julia
♥♥♥

Genom kärlek lever det vi har förlorat, älskade bror jag saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0