..Jag är trött psykiskt..

När jag alltid känner mig som lyckligast så kommer dom mörka tankarna och
mardrömmarna igen. Jag hatar att vakna varje morgon med ett obehag i kroppen,
som jag har så sjukt svårt att skaka av. Jag vägrar hade såhär igen! Jag har fått dras
med mardrömmar varje natt sen min bror lämnade livet, jag drömde samma mardröm
varje dag, år efter år, tills jag tillslut drömde att han överlevde fast med ett handikapp.
Då slutade dom drömmarna men då började andra drömmar istället, jag har störd nattsömn
det har jag haft i så sjukt många år att när jag verkligen får sova en hel natt då är jag helt
utmattad eller så sover jag så få timmar så att jag aldrig hinner börja drömma. Men så som de
är nu, så psykiskt påfrestande har jag aldrig tyckt att det varit. Nu är det hemskt, jag drömmer
mardrömmar, trots att jag vaknar minst var tredje timma och tittar på klockan. Å när jag blundar
igen så fortsätter oftast drömmen vars vi slutade. Jag är trött, jag är så psykiskt trött, jag bär
omkring på så otroligt mycket dålig energi just nu & nu orkar jag inte längre! Ska ta en paus över
helgen åka hem till morsan & ladda upp batterierna, försöka lösa vissa problem.

Jag tänker inte acceptera att den här dåliga energin finns runt omkring
mig när jag för första gången känner äkta lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0