..Sommar värme..


Fy fan vad jävla kul det var att min darling kom och hälsade på :)
Hon var från fre-sön och hon har inte sovit över på tre år före det, så snacka
om LYCKA att hon kom till byn. Älskar förresten den här bilden på oss den är från
nån gång då jag sov i Jmk, kan nog inte vara allt för längesen.

Ska ladda upp lite bilder från helgen lr iaf från lördagen för några andra bilder kommer jag
inte åt för tillfället eftersom datan har kraschat! Men det tänker jag göra senare, ska bege mej ut i det
fina vädret istället. Men först hade jag tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag å Malin låg och drog oss ett tag i sängen å efter det promenerade vi över till west beach för att
kolla hur det gick med husbygget, verkar då gå fint, dom höll på att sätta in fönster.
Vi fick skjus tillbaka och sedan så kom Marcus & Hans för att hämta Malin, efter att hon dragit lagade
jag en lätt middag, slappade framför tv och sedan började hockeyn 3-1 till Sverige :)
Hade tänkt ta mej en promenad efter det, men det skippade jag och körde ett yoga pass istället.
När jag väll var avslappnad tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga mej på yoga mattan
och det gjorde jag, tände en massa ljus, slog igång en ljudbok och sedan 3 timmar senare så
vaknade jag :D Hmm knappast hälsosamt att ligga på spikmattan så länge men somnar man så
somnar man :) Var bara att dra bort yoga mattan och sedan vaknade jag inte förän vid tolv.
Har sovit typ tolv timmar inatt, sover alltid så bra när det är dåligt väder. Ne man kommer säkerligen
att skriva lite senare och lägga in bilder så vi får höras. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0