..7 fakta om mig..

Katti utmanade mej hade glömt bort det men det ploppade upp när jag gjorde andra listan!

1.
Jag är sjukt viktfixerad, vill inte väga över 50 kilo det är min skräck vikt!
Mår även dåligt och blir smått skakis när jag väger mer än det jag gissat på.
Jag skulle välja döden före att bli fet!

2. Jag är en riktig skogsmulle, jag mår dåligt om jag inte får komma ut i naturen.
Älskar skog & mark, bara andas friskluft och höra när vågorna slår på stenarna är
sjukt avkopplande. Skogsmulle vare jag kan sitta flera timmar och bara lyssna och titta
natur är vackert och något som alla borde uppskatta!

3.
Jag hatar känslor, jag är rädd för känslor och jag hatar att prata om känslor.
Vilket gör att jag stöter bort folk, helst dom jag tycker om. Folk har väldigt svårt
att komma in mitt liv eftersom jag bygger upp en mur för att slippa bli sårad.
Jag anser att jag klarar mej själv och därför behöver ingen veta hur jag mår.
Det enda jag behöver är att få uttrycka mej i text så mår jag bra :)

4. Jag har inte så bra relationer med folk i min släkt! Vissa vill jag inte ens ha kontakt med
eftersom dom är dumma i huvudet och vissa relationer arbetar jag fortfarande på som den med
min pappa. Vill inte kunna ångra att jag aldrig lärde känna min pappa innan han dog t.ex.

5. Min barndom varade inte länge och redan i tidig ålder började jag ta på mej mer ansvar
än vad man borde gjort i min ålder. Vilket resulterade att jag blev lill-gammal, vilket resulterade
i att alla kalla mej lill morsan. Jag hade full koll på vad som fanns vars och det har även gjort att
jag gillar att ha koll/planera, älskar nästan allt som har med hushålls sysslor att göra.
Ett av mina största intressen är ändå, baka & laga mat.

6. Mina bästa egenskap måste nog vara att jag är väldigt omtänksam och tar mej tid att
lyssna på vad andra har att säga och att jag finns där dygnet runt för dom som betyder nått.
Vilket har en nackdel för ibland tar jag på mej för mkt  vilket resulterar i att jag mår dåligt,
men för mej så kommer omgivningen i första hand är dom lycklig är jag lycklig!

7. Jag var en väldigt hemsk människa när jag var liten. Jag dömde folk efter deras utseende
istället för personlighet. Jag kunde vara jävligt elak och eftersom jag är sjukt ärlig så var jag inte
direkt duktig på att hålla det inom mej. Jag hade oxå väldigt svårt att vara kompis med fula personer
var väldigt ytligt men ingenting jag kan göra någonting åt idag. Barn kan vara väldigt grymma
mot varandra, usch har fortfarande dåligt samvete över det dära.

Jag utmanar: Malin, Sandra, Jana & alla andra nyfikna jävlar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0