..Myser..


Hejsan, i skrivandets stund sitter jag framför den öppna spisen och myser :)
Inte varje dag man gör det, så skönt att sitta här med tanke på att kylan smyger sig in mellan alla
skarvar i vårt gamla hus, jag älskar det hära huset alla stora öppna ytor, kommer sakna det :)
Men man kan juh inte bo hemma föralltid, tredje gången gillt kanske.

Idag har jag inte hunnit göra så mkt förutom att hämta ut ett paket och vara på jobbet, att vara på
jobbet idag var blandade känslor, vet inte hur jag ska hantera det här riktigt. Gick omkring och kände mej
irriterad inombords, hoppas verkligen att det löser sig med tiden, jag vet bara att jag inte kan glömma.

Sötisen for som sagt hem idag och jag saknar han massvis redan :/
Vi kommer nog inte se varandra allt för mycket i sommar eftersom att båda jobbar, han i Norge och
jag hemma i Sverige, man får försöka pussla efter bästa förmåga, man kan inte annat än göra det
bästa av situationen. Men allt funkar bara man vill att det ska göra det. Tycker sjukt mkt om dej Thomas, det
 bästa jag har gjort på väldigt länge var att åka till Narvik, är så jävla glad att jag lyssnade på mitt hjärta :)
Kärleken är någonting man inte ska ta för givet och jag tänker njuta av varje sekund jag får uppleva det.
Du er spesiell og gjør meg sykt lykkelig.


Kommentarer
Postat av: Hætta!

Allt jag hade velat just nu är att sitta bredvid dig där o mysa.. Tycker sjukt mycket om dig också Lisen, det ska du alltid veta ;**

Du är också speciell (L)

2010-06-15 @ 01:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0