..Upp över öronen förälskad..

Sitter framför den öppna spisen med datan i knät, nästan så att det här kommer bli en otroligt
mysig kvälls vana :) Längtar till älskot kommer när jag kan ligga och mysa med han på en filt
framför elden och bara säga hur mkt jag bryr mej om han! Visst alla kärleksfulla idioter kanske
låter såhär, höjer sina pojkvän upp till skyarna! Men jag ska säga er en sak, det finns olika soters
kärlek och den här kärleken har jag aldrig upplevt, den är verkligen speciell! Finns faktiskt inte ord
för hur jag känner mej inombords just nu. Det är bara en jublande bubblande lycka som bara vill 
komma ut. När jag ser på Thomas fylls hela jag med glädje, när jag ligger i hans armar får han mej
att känna mej trygg, en trygghet som jag aldrig har upplevt innan, han får mig att tro på att man kan
älska någon hela livet ut och kärlek vid första ögonkastet. Han får allt som verkar dystert och mörk till
att ljusna! Jag hoppas att jag kommer få känna den här kärleken till han för resten av mitt liv, för
det skulle göra mej väldigt lycklig. Ne han är verkligen unik och jag är så glad att han är MIN :D
Önskar jag kunde dela med mej av alla lycka jag känner till alla ensamma själar där ute, en sak vill
jag säga er, det finns någon för alla och man behöver inte leta utan dom kommer till en när tiden är rätt.

Godnatt, nu ska jag resa tillbaka upp till dom rosa molnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0