..Soppor..

Hur hamnar jag alltid i soppan! Varför är jag alltid en del av grönsaksblandningen?
Nähe ibland tror jag att jag söker mej till problem men så är faktiskt inte fallet jag blir indragen
i dom för att jag är för snäll, måste lära mej att sätta gränser!

Midsommar helgen har varit sjukt bra, hade inte velat ändra på någonting, helgen har jag befunnit
mej i Gällivare och det blev ännu bättre än förväntat! C och hennes kille kom en dag tidigare så det
var riktigt, riktigt kul. Äntligen har jag träffat henne å hon var precis som jag föreställt mej fast ännu
bättre och ännu sötare. Har varit riktigt god mat och bra sällskap, tror vi har varit ca 10 pers i huset :D
Roligt med folk och när det händer något, trist att det var lite dött i Gällivare bara, men skrattat har vi
då gjort iaf. Har passat på att njuta av helgen så mycket som möjligt för visste att det var sista helgen
innan Thomas skulle åka hem till Norge, han åkte igår och det känns sjukt tungt. Denna gång blir han
borta i två veckor om inte ännu mer :/ C och PO blir kvar till i morgon eller torsdag, hoppas på det sist
nämnda för då hinner jag träffa dom innan dom åker vidare igen. När jag satte mej på bussen igår så
kände jag att jag verkligen hade lämnat mitt hjärta och mitt leende kvar i Gällivare, nähe galet tungt!

Men en chock fick jag iaf igår, han bara komma hem, ligga och vila en timme och sedan såg jag
att jag fått sms på mobilen, det slutade med att Jokke kikade förbi på en fika, var riktigt trevligt att
träffa han igen, sitta och surra och skvallra :D Han skjutsade mej även till V så jag fick åka
den lilla gröna :P Hos V lämnade jag ett paket med en massa kläder till lilla Elton och sedan hann jag
kramas med han innan jag skulle iväg till jobbet :) Sen har jag inte gjort så mkt efter det jobbat
och sen sovit, nu håller jag på att förbereda mej för ett natt till och fundera vad jag ska göra med
håret på torsdag!? Det återstår att se, vi hörs, Tjao!


Kommentarer
Postat av: C

Nu er det helt sikkert at vi ikke drar før på torsdag på dagen så du rekker å treffe oss hvis du er her på morgenen :)

2010-06-29 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0