..Saknad..

26 dagar sen! Ändå har jag inte kommit över det.
Det är sjukt mkt svårare att glömma eller glömma är väl fel ord men att förlåta. Helt ärligt så
kan jag fortfarande inte fatta att hon gjorde så, att en av mina bästa vänner gjorde så!
Det svider så sjukt mkt, men att inte kunna ringa lr umgås med henne svider nästan ännu mer, men just
nu klarar jag fan inte av det. Blir bara förbannad och ledsen så fort jag tänker på det, fattar inte att hon svek
mej :( Är så mkt i mitt liv som jag så gärna vill dela med henne, mina tankar och mina upplevelser, jag saknar
henne som fan, jag tänker inte ljuga! Det är sjukt tungt, men vad gör man när man inte pallar att ha henne runt
om kring sig. Jag hoppas innerligt att jag finner styrkan att förlåta henne snart, men även om jag förlåter henne
kommer det aldrig kunna bli desamma, allt är förstört! Nähe det här känns tungt, vet inte mer vad jag ska skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0