..Galet trött..

Jag är galet trött! Riktigt jävla trött, hatar när folk ringer mej på morgonen när jag
har sovmorgon, hade det varit en som ringt hade det varit okej, men när det är fler
som även ringer och gnäller då blir man vansinnig! Klockan tre ska jag befinna mig på
jobbet, inte fullt så roligt, har jobbat sen förra torsdagen, tur att jag fick någon som
jobbade för mej fredag och lördag, jag får vara ledig hela två dagar i sträck! GALET ;D
Ska bara umgås med älsklingen hela helgen, så längtar verkligen till fredag, men innan
dess äre massvis med saker som ska hinnas göras, ska in till gällivare, sedan ska det
jobbas, bakas och städas :) Jaja onödigt inlägg men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0