..Stekt fläsk..

Var duktigt och jobbade i morse och sedan for jag förbi min ögonsten och passade
på att snosa lite på han, nu när han äntligen kommit hem ;) Det kändes underbart
att ha han i mina armar, hela mitt hjärta fylls av värme & kärlek så fort jag ser han.
Går inte beskriva hur mkt han betyder för mej, men han har helt klart en speciell plats
i mitt hjärta! Efter jag varit där så for jag och jana och fikade på linas och sedan har vi
tillbringat resten av dagen på fiskflyg och stekt oss, där var även linda & emma,
blev att vara där några timmar. Just nu håller jag på att laga käk, tänkte bjuda på lite bilder
från min dag, var längesedan jag lade ut bilder från mina dagar men idag har jag faktiskt fotat :)


Fika, svin god blåbärs & vanlij & citron glass :)


Påväg hem efter att ha svullat :P

Njuter av solen

Ett stycke snygging

Badar mina lik vita ben i vattnet :D

Älskar att ligga på bryggan

Riktigt fint väder idag, stekar väder

En Jana, undra om dom finns i kilopris?

En riktigt härlig dag med underbart väder, love it, love it, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0