..Sommar..


Vi fick juh känna på lite sommarvärme, trist bara att jag sov bort hela dagen, vaknade
klockan fyra och upptäckte att det var sol ute! Passade på att gå ut hann vara ute en timme
innan solen gick i moln ungefär :/ Hann juh iaf steka fläsket på studsmattan en liten stund :)
Är galet trött, tror det är för att jag tillät mej själv att ligga ute och njuta av vädret, min allergi
är ett helvete i år :/ Att jag aldrig får slippa det, en allergifri dag hade varit underbart, men det
vågar jag inte ens hoppas på. Pratade med C idag, gud vad jag saknar henne galet mycket, längtar
tills jag får träffa henne, blir i aug någon gång, riktigt länge dit, men den som väntar på något gott
väntar aldrig för länge! Saknar även min underbart snygga pojkvän, börjar bli less på att han är i
Kauto och jobbar, vi har ingen tid för varandra överhuvudtaget, när han sover är jag vaken och
när båda är vakna har vi ändå inte möjlighet att prata med varandra. Just nu försöker man pussla
med tiden, vi stannar uppe efter att vi gått av natten för att hinna utbyta några ord med varandra
innan vi båda slocknar av utmattning, jag ställer väckarklockor för att ringa och väcka han och sedan
somna om. Man försöker göra det bästa av situationen och jag försöker göra så många små grejer
jag bara kan, bara för att han ska känna min kärlek ändå bort till Norge, vet dock inte om jag lyckas
men jag tror det :D Om inte så älskar jag dej sjukt mkt THOMAS HÆTTA <3 <3 <3 <3

Behöver jag säga att jag längtar till han har ledig vecka!? Snacka om att jag ska mysa, tror jag ska
få "influensan" så att jag inte kan jobba :) Haha tanken känns god men det kommer inte till att hända
jobba måste man, även fast man är kär & galen! Men tänk att bara skita i allt, packa väskan och dra
till Norge för att mysa med den bästa! Det är den tanken som håller mej varm alla regniga dagar av
saknad. Snart är väntan slut, snart ses vi, åhhh gissa om jag ska krama dej gul och blå :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en fin onsdag!

2010-07-07 @ 11:07:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0