..Nattuggla..

Nattuggla, jajamensan det är vad jag kommer vara en längre tid iaf till påfredag morgon, jobbar
nämligen natt tills dess. Kommer bli sjukt jobbigt att  jobba fram tills dess om det visar sig
 att älsklingen inte börjar jobba fören  nästa vecka, men det återstår att se. Längtar iaf till
fredag morgon då jag får sova på nätterna, det är en sak att sova på dagen, men det blir aldrig
lika många timmar som på natten plus att man inte blir lika utvilad :D

Är grymt nice om älskot är kvar oxå, att bara få gå och lägga sig tillsammans
med någon man älskar är en sån oerhörd lycka! Jag är så galet glad att jag träffade
den här mannen ska jag tala om för er. Han får mej att vilja göra saker som jag aldrig
skulle våga pröva annars och får mej att tro på saker jag inte trodde existerade.
Trodde inte jag skulle finna den här glädjen igen och jag trodde inte att den här glädjen kunde
vara såhär stark. Jag fylls bara av värme och kärlek bara av att titta på dej! Jag har saknat
den här känslan, känslan av att vara förälskad! Känslan av att vilja dela livet med någon och
växa ihop med varandra. Att vet att det alltid finns någon som är där för en även i dom mörkaste
tider, att känna sig älskad även fast man har en riktigt dåligt dag och ser ut som fan!
Veta att man inte behöver höra att man är älskad varje dag, utan att man vet om det iaf, den
känslan är faktiskt något jag aldrig upplevt från en kille. När jag ser tillbaka kan jag
verkligen säga att jag ångrar inte ett enda av mina förhållanden, dom har varit riktigt bra.
Men man känner verkligen när det känns rätt! Jag trodde att det bara sa KLICK mellan två
 personer och kärlek vid första ögonkastet som egentligen är samma sak inte existerade annat än
på film! Men jag kan med egen erfarenhet säga att det finns på riktigt och att jag är sjukt glad
som fått uppleva det. Thomas jag vill bli gammal och rynkig med dej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0