..Godnatt..


Hallå alla nattsuddare ;) Ligger i sängen och ska alldeles straX sova, fick inte
gjort det jag hade tänkt göra idag, men tur att det finns en morgondag.
Träffade V på affären, pratade lite med henne, galet skönt att hon äntligen kommit
hem igen efter sina äventyr neråt i landet och imorgon kommer även min ögonsten E
hem , gud vad jag längtar! V kom även förbi här, sedan skulle följa med henne en bit
på vägen när hon skulle hem slutade med att jag blev kvar hos henne några timmar.
Vi har paketerat spel och pratat en massa som vanligt så skönt att få ventilera sina
tankar lite granna och även veta att dom stannar mellan oss :D
Galet konstig känsla som befinner sig i min kropp just nu, när man jobbat fyra nätter
i rad så känns det så sjukt konstigt att gå och lägga sig under täcket och försöka sova,
kroppen fattar ingenting, men jag måste juh sova för jag jobbar förmiddag i morgon :)
Saknar mitt element, är lite smått kyligt i sängen när du inte är här! Elsker deg
<3

Godnatt världen nu rymmer jag till drömmarnas land där du där

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D

2010-07-24 @ 02:07:58
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0