..Garderobsgrubbel & byråbekymmer..

Går väldigt segt här borta, hade förmodligen gått lite fortare om inte fb & msn fanns.
För er som inte har någon aning om vad jag gör så håller jag på att röja upp i mitt bombnedslag,
jag har börjat se golvet nu iaf, bordet ligger fortfarande gömd under en massa papper, men det
kommer nog fram tids nog det oXå. Vad jag pysslat med dom två senaste timmarna är att röja
i min garderob, det sjuka är att jag inte kan slänga något, eftersom jag kanske kommer använda
det nån gång. förmodligen aldrig men det fattar inte min hjärna. När jag höll på att röja hittar
jag ett flertal plagg med prislappen fortfarande kvar, dom har nog hängt mellan 3 -6 månader i min
garderob, jag börjar helt seriöst fundera om jag har shoppingproblem! Vilket jag naturligtvis inte har
om jag frågar mej själv, men frågar man min pojkvän säger han att jag har hämtat ut mer än 10
paket på tiden vi har varit tsm :S Nästan så att det inte går att förneka :/ Men jag har lovat han, mej
själv och min plånbok att efter jag har hämtat ut dom här paketen jag beställt så ska jag inte köpa nått
på ett tag. Förutom jeans och saker som jag behöver :)

Tidigare idag har jag int gjort så mkt, slappade i sängen ett tag och sedan så gick Jana & jag ut å
promenerade en sväng, hamnade vi fiskflyg och sedan låg jag där och stekte fläsket en stund!
Jag är verkligen likblek, har inte alls haft tid att vara ute i solen, dom få dagarna den nu har varit
framme! Hoppas iaf på fint väder i morgon för då kan jag vara ute både hemma och på jobbet :)
Ska återgå till städningen nu så att jag blir klar någon gång, tjao!


Förresten vad tycker ni om kissies låt?

Jag tycker inte om den speciellt mkt. Tycker den är för enformig och att hennes röst är omgjord för mkt.
Men låten är faktiskt inte lika dålig som jag trodde den skulle vara den får kanske 2 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0