..Ajj Ajj Ajjj..

Hallojsan, har varit en hård dag på jobbet! Men äntligen har vi lyckats med ett projekt!
Haha Dexa pexa har varit helt galen idag efter att jag kommit hem, sprungit efter mej
överallt, stackarn ville ut å promenera men det ville inte jag eftersom gud hade piss
maraton där uppe! Jag har inte gjort så mkt efter att jag kom hem, packat till pdol
lite för mkt, som vanligt, nu ryms det inget mer i väskan, så hoppas jag har fått med mej
allt! Jag är taggad till tusen! Men sedan mitt i allt fick jag sjukt ont i armen, vet inte vad jag
gjort men ONT gör det! Strålar från nacken ner till armen och gör ont som tusan, någon nerv
som kommit i kläm kanske!? Måste ta någon värktablett kommer inte kunna sova annars.
Undra om värken har någonting med att göra att jag haft nackspärr igår?
Jaja orkar inte fundera mer över det, nu ska jag slänga i mej lite flingor & mjölk å sedan sova
och hoppas att värken har gått över till i morgon! Vet inte hur jag ska kunna jobba i morgon
annars, jaja det får gå som det går. Har jobbat med värre skador t.ex helt kraschad rygg!

Hoppas ni får en godnatts sömn, godnatt då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0