..You have my heart..

Är jag svag om jag erkänner att jag saknar dej?
Alla vet, jag har vetat det ett sen dag ett och det går inte att förneka längre.
Det är ingen ide att låtsas! Men saknad kan vara någonting bra, det betyder att du betyder nått för mej.
Jag hoppas bara att dagen då jag får sitta bredvid dej och se dej djupt in i ögonen int är långt
borta, har en massa saker i mitt hjärta som jag vill dela med mej av.
Tankarna måste få komma ut innan mitt huvud sprängs, dom bara snurrar runt, runt, runt.
Jag är less på att befinna mej i en karusell där livet snurrar och helt plötligt bara vänder.
Jag vill bara stanna upp, se mej omkring och förstå vad som sker.
Du tog mitt hjärta när du sa dom dära sista orden, hur ska jag kunna leva utan de?
Hur ska jag kunna leva med smärtan? Du vet att jag är boken du påbörjat, när ska du plocka upp den
igen och börja skriva ett nytt kapitel? Vi vet båda två att detta måste få ett slut eller en ny början.

Är jag svag om jag säger att jag saknar dej!


Kommentarer
Postat av: Jennifer**

Jo, klockan var typ 4a när vi skrev var du uppe så tidigt :O Tack så himlans mkt för tipset! Ska testa! Innan revbena flyger av! :)



ps: söt blogg!

2010-01-12 @ 11:52:43
URL: http://bystars.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det är underbartmed ny glodsig tidning att bara börja bläddra i =)

2010-01-12 @ 14:26:41
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lite samma här, därför jag prenumererar =)

2010-01-12 @ 14:29:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0