..Natt jobb..

Sitter just nu på jobbet och funderar lite på vad man ska göra.
Har städat klart allt och passar upp åldringarna när dom behöver det,
tvättmaskinerna går men annars äre lungt och tyst, funderar på om man
kanske skulle baka någonting. Vi får se om jag kommer på nått roligt.
Förresten utmaningen här nedanför är jag väldigt besviken på vissa
sjukt många som läser men nästan ingen som vågat göra den.
Å av dom som har gjort den så är den en anonym person som har haft mest rätt
och den personen hade 2 av 5, hmm lite lustigt. Trodde mina polare kände mej.
Har iaf uppdaterat inlägg och satt fet text så folk ser vilka det var, fall ni är intresserade.

Nu ska jag spela petville :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0