..Mys på högsta nivå..

Tjohosan här har vi fortfarande mys på högsta nivå, det har vi haft sen jag
slutade jobbet, vi har slagit på stort ida, mys belysning, tända ljus, popcorn,
godis, musik och datorerna i knät :D Alltså my other girl Jana :)
Hon säger dessutom att jag lika kåt som en brunstig älg efter sin hona, kan dock
inte hålla med henne på den fronten, men hon däremot är tamefan som en han hund
med tio löp tikar omkring sig! Hahaha tror jag och jana är in love! ;)
Ne men fan va kul dag jag har haft det, har tillbringat massa timmar i renhagen i morse
och sedan efter att jag kommit hem därifrån så blev det att fara på jobbet, sedan har jag
som sagt umgåtts med Jana resten av kvällen/natten, umgås juh med henne ännu
har faktiskt ingen anning om hur länge det blir men det återstår att se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0