..Jobb..


Jajamensan bara kliva upp ur sängen och gå till jobbet, olyckligt
nog så kommer int pengarna in på kontot själv!
Säger bara tur att jag verkligen trivs med att vara på jobbet, skulle aldrig
palla att gå till ett jobb där man tycker att det är ett rent helvete att vara.
Men man kan inte annat än att älska att vara där, så härliga människor,
så mysig atmosfär och alla dessa underbara åldringar med sina egna
livs historier. Tycker verkligen man ska ta vara på detta för när den
genrationen är borta så kommer det inte vara lika dant längre.
När vi blir gamla kommer det vara prat om tänk att jag hade så söligt
internet när jag var liten, att dom inte hade kommit längre i utveckligen.
Istället för att när jag var lite fick jag promenera en mil till skolan varje dag,
vi använde kåda som tuggummi. Ne men ni fattar vars jag vill komma,
jag tror charmen med att vara en åldring kommer vara borta.
Likså respekten för dom äldre, men det har vi juh redan märkt
av man behöver juh bara läsa tidiningen!

Hej & Hå mot jobbet med glada steg gå :D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är inte så länge sen jag hade en tävling om att vinna tecknat porträtt där 4 stycken vann oavsett om de hade blogg eller inte eller var känd eller ej.

2010-01-11 @ 14:18:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: no problem:) skönt de :) vet du hur man lägger in reklam på bloggen? jag ahr massa reklam annonser men vet ej hur jag får in dom:/

2010-01-11 @ 14:18:14
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Malin

samma med vett och etikett. :)

2010-01-11 @ 17:29:17
URL: http://malinerikanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0