..Heldag utomhus..

Godkväll, tror att jag kommer kunna vända på dygnet inatt :)
Jag är inte ett dugg trött nu men jag blir säkert det när jag slår av datorn.
Har befunnit mej i mitt underställ hela dagen, så otroligt skönt det är!
I morse efter att jag skrivit inlägg for jag faktiskt ut och åkte skidor i
ca 1 timme det var riktigt skönt, när jag kom hem höll mamma på med maten
hade pratat med en kompis tidigare på dan och vi hade beslutat oss för att
fara te backen och åka lite snowboard. Så efter jag slängt i mej lite mat
och busat med världens sötaste unge så hoppa jag i snowboard skorna.
Var riktigt roligt att stå på brädan även om det var på ostadiga ben :)
Var faktiskt riktigt trevlig att träffa och umgås med may igen, det var ett
tag sen vi gjorde det, hon hade även med en jobbarkompis, robert han
verkade vara riktigt trevlig. Vi beslutade oss att fara hemåt kring sju tiden
efter lite bråk med bindningen så var jag äntligen loss, det tog sin lilla tid.
Tack för all hjälp med det, tror den behöver användas oftare ;)
Han bara komma hem så skrev jag till Jana, hon kom förbi och vi beslutade
oss för att ta en promenad, så blev en timmes promenad med dexa pexa :D
Så har varit en dag med mkt motion så hoppas min kropp är trött och slut nu
så jag får sova galet skönt inatt. Tänkte bjuda er på lite bilder nu ;)


Brorsans gamla bräda hålls fortfarande vid liv ;)
Den har verkligen varit med länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0