..Jag trivdes med livet och sedan kom du..

och gjorde mej förvirrad! Vet varken in lr ut längre.
Är det en lek eller vill du någonting mer? Jag känner mej för rädd för att chansa.
Men samtidigt har jag känslor för dej som gör att jag inte kan släppa taget om dej.
Det kanske skulle vara det bästa, jag ljuger inte när jag säger att jag är livrädd för kärlek,
känslor och allt vad det nu heter. Egentligen kan väll inte en känsla som får hela kroppen
att flippa ut vara bra! lr? Ne jag var inte beredd på det här, har försökt förneka det men det är
för uppenbart, när man skiner som en sol så fort man får ett sms av dej.
Jag måste vara galen som står ut med detta känslospel, men du är helt enkelt för bra, för intressant
och för speciell för att man ska kunna släppa taget om dej. Trivs alldeles för bra i ditt sällskap
för att låta dej gå! You have a piece of my heart, dont break it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0