..Godnatt..

Äntligen är dagen slut, idag räcker det gott och väll med 24 timmar på ett dygn.
Är helt slut i huvudet och kroppen, dessutom har jag svin ont i ryggen efter att
jag gjort illa mig på jobbet när jag skulle testa arbeta hos en ny brukare, det
funkade iaf inte, han är för tung för att jag ska kunna arbeta där, nu vet vi det!
Synd att vi inte upptäckte det på något annat sätt :/ Hoppas ryggvärken går över
snart för det är ett helvete. Efter jobbet så hann jag bara börja plocka lite här hemma
å sen dök älsklingen upp i dörren :) Efter ett tag stod det matlagning och tvättstuga på
schemat jag hade planerat att göra båda med bara ett snabbt besök till tvättstugan först
och slänga på någon maskin, men när jag kom tillbaka stod älsklingen där i köket och där
fick man minsann inte komma in. Utslängd från köket å denna gång klagar jag faktiskt inte,
maten var super god, marinerad hel stekt fläskfile med potatis och sås gott!! Mästerkocken
Haetta :D Har just tagit upp den sista tvätten från tvättstugan, vikt den och stoppat undan
den. Har även varit en sväng in i duschen och nu väntar jag bara på att håret ska torka
sedan blire sängen och stänga mina ögonlock och fy fan vad skönt det ska bli, *längtar!!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej förlåt, då har jag kanske råkat svara i fel blogg, skrivit fel adress eller så. Hoppas att du itne tog illa upp?

2010-12-08 @ 21:16:20
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0