..En kamp mot febern..

Usch vad jag mår dåligt! Vaknar upp med värsta feberfrossan, smärta i hela kroppen och
ett huvud som håller på att sprängas! Har försökt bekämpa febern med Panodil & Bricanyl,
hoppas det hjälper lr iaf att jag kan andas normalt och att huvudvärken försvinner :(
Hoppas verkligen på att jag kan somna om nu för mina ögonlock känns så tunga, hatar att vara
sjuk, helst när man är helt slut i kroppen men inte får sova mer än tre timmar i sträck!
Är sjukt glad att jag sjuk anmälde mej, för jag hade inte klarat av att tillbringa en endaste minut
på jobbet i det här tillståndet! Hoppas bara jag hinner bli frisk innan måndag så att man slipper vara
borta från jobbet allt för länge, inte länge kvar på mitt vik nu :/ Men om jag inte blir frisk innan det så
ber jag till sjukdoms gudarna att jag blir frisk innan fredag, för då tänker jag befinna mej i Kautokeino
hos min älskling! Det kommer jag nog göra ändå, så länge jag kan stå på benen, spela roll om man
kryar på sig i sin egen säng lr hos den person man älskar mest i hela världen.

Ne sömnen kallar på mej tror jag, svårt att avgöra i det här tillståndet, men tror John blund är
barmhärtig inatt, hoppas det för just nu behöver jag han sådär lite extra mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0