..Wonderful day..

Igår ska jag tala om för er att jag hade en sjukt underbar dag :)
Jag gick av natten sedan gick jag hem och la mej på soffan och slöade, kring tolv tiden ringde
Victoria om jag skulle med till Gällivare och det skulle jag juh eftersom jag hade ärenden att
göra. Så jag hoppade i skorna och vandrade till Victoria innan vi drog te gälka var hon tvungen
att mata lillen :D Han är så galet söt att man inte kan slita sig ifrån han. När vi väl var i bilen så
kom vi fram till att jag skulle ta med han medans v skulle fara på möte :D Kan jag säga något
annat än jag storm trivdes, bebis längtan på högnivå. Vi for först till tatuerings studion där jag
lämnade in materialet för min kommande tatuering, kommer bli så nice *längtar längtar.
Efter det vandrade vi vidare på affären för att köpa lite loka och sånt, snacka om att folk
kom fram och kika och frågade, hände en riktigt rolig incident stackars 16 åring säger jag bara :P
Sedan promenerade vi till farsans lägenhet han var inte hemma så det var lugnt och skönt,
Jag och Elton vi bara mös för fullt, var så gott att bara ligga med han i armarna och pyssla om han,
han är juh så fruktansvärt vacker och underbar att man blir tårögd när man håller i han.
Att man kan älska en liten människa så mkt, en liten människa som man bara känt i några dagar,
det är helt sjukt, han har då stulit mitt hjärta! V plockade upp oss och då for vi och handlade lite
granna,jag handlade en ny kokbok och sedan en massa muffins formar :)

Sedan for vi hem och där fortsatte min helt underbara dag.
Jag och V lämnade tillbaka bilen till mamma, gick in och vi åt blodpalt innan vi vandrade vidare
till henne, där prövades det koltar och allt som hör till. Var en otrolig upplevelse att få ha på sig det
och känslan att se sig själv i spegeln, var en laddad upplevelse som kommer betyda mycket för mej.
Säger bara att jag längtar tills jag spricker och nu går det verkligen framåt :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack liselott för den söta kommentaren!

massa kram!

2010-04-14 @ 10:05:11
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0