..Tidsfördriv..

Skulle du vilja vara längre?
Ne jag älskar att vara kort :D
Skulle du vilja väga mer?
Är perfekt som det är just nu.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Man blir väll knappast arg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nähe.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nähe känner icke för det.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nope

Kan du slicka dig på näsan?
Haha ne inte det.

Kan du kolla i kors med ögonen?
Vet faktiskt inte och orkar inte testa.

Kan dina föräldrar lita på dig?
Joo det tycker jag då.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Om jag verkligen anstränger mej, men jag gillar att prata

Kan du vara på fest utan att dricka?
Joo det har då hänt ett fler tal gånger.

Kan dina vänner lita på dig?
Klart dom kan.

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Jag har redan en där.

Kan du suga?
Trodde det var en medfödd reflex.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Joo det kan jag men jag gillar att slösa pengar.

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Joo men det är väldigt sällan

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Min mamma iaf.

Har du ett syskon?
Jag har fyra!

Har du varit full den här månaden?
Det kan man väll säga att jag har :D

Har du någonsin haft sex med någon?
Ingen skulle tro mej om jag sa nej.

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Joo det har dom

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nähe, roligt med lite morgon sysselsättning

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nope men ska göra det alldeles snart.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Joo.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Joo

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Jooo det har jag :P

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Joo funderat har jag men jag hatar droger så skulle aldrig göra det.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Hmmm joooo.

Har du haft sex med mer än tre personer?
Jooo, men inte samtidigt

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nähe, vad äre då för vits att svara på dom?


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
Kan inte bara välja en så Simpus, Katti, Jana & Malin

Vem älskar du?
Mina små syrror

Vem hade du senast sex med?
Jokke

Vem vill du bli full med?
Sandra!

Vem är den bästa artisten?
Jag lyssnar på allt

Vem pratade du senast i telefon med?
Johan

Vem har du en liten crush i?
Ingen, vet inte om jag kan det längre

Vem är snyggast i världen?
En i älvsbyn!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mina föräldrar

Vem är snällast i världen?
Bra fråga, Bamse?

Vem är din bästa kompis?
Frågan ställdes juh nyss, så kolla upp

Vem vill du prata med?

Någon rolig.

Vem sov du med senast?
Sötisen

Vem såg du full senast?
Jana

Vem vet allt om dig?
Ingen!

Vem kysste du senast?
Elton, på kinden :)

Vem kramade du senast?
Elton

Vem kan berätta allt för dig?
Väldigt många.

Vem kan du berätta allt för?
Jag berättar inte allt för någon, gillar att ha ett privatliv

Vem hatar du?
Skulle ljuga om jag sa ingen, för det finns faktiskt någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0