..Qualms..

Jag är nog världens sämsta & mest korkade kompisen ever!
Jag berättade för min bästa kompis en grej som jag burit på sen
marknaden, ville inte att det skulle finnas nå lögner.
Så idag tog jag modet till mej och berättade, hon blev nog rätt så jävla arg.
Å jag är så jävla besviken på mej själv, eftersom det inte var meningen att det
skulle hända, vi var fulla & jag å hennes brorsa kysste varandra.
Hade så gärna vellat spola tillbaka tiden men det kan jag inte : /
Är jävligt töntig nu sitter och gråter för att jag varit ärlig!
Men är så jävla rädd att jag ska förlora henne, fy fan vad har jag gjort!
Jag mår så jävla dåligt känns som att jag vill spy!
I am so fucking stupid and i am so fucking sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0