..Nattens timmar är långa..

Ja natten känns äckligt lång och jag måste säga att jag har en obehaglig känsla i hela
kroppen, kan vara för att en vårdtagare har lämnat oss idag.
Natten har varit/är rätt lugn, vet inte riktigt vad jag ska hitta på kanske kika lite på tvn :)
Ser verkligen fram i mot att klockan blir sju, då ska jag sova & fy tusan vad skönt det
kommer bli, fast ifs så blire väll lite senare än sju eftersom jag måste åka förbi renhagen
och hämta en medicin som jag glömt där.

Efter att jag gått av mitt skift i morse så la jag mej & sov till ett sen så drog jag & syrran å
gjorde stan (gällivare) osäker. Var på systemet & handlade lite granna, sedan var vi på lindex,
dollarstore på vetehatten å fikade & sen till sist coop.
Jonas plockade upp oss och var så gullig å körde runt oss, var år & dar sen jag sett han sist
men han såg då ut som vanligt *hehe jävla vad vi skrattade stundvis.



Orkar int sitta vid datan nåmera, å har redan gjort bort allt jag ska göra så jag ska ta & gå en runda.
tjingeling :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0