..Natt..

Känner på mej att det här kommer bli en lång natt, blev inte allt för många timmars
sömn & kunde inte somna om sen på dan heller, men det är bara att kämpa på.
Jag har kommit på att jag & katti har blivit riktiga soffpotatisar, vi gör typ ingenting annat
förutom att jobba & sitta vid datorerna, haha kanske vi måste skaffa en ny hobby? :D
Eller ta tag i några av dom vi har, en mysig höstfotografering tycker jag vi ska ta
och ordna upp eller hur katti? :)

Haha lillkissen kom från fotändan av täcket idag och kröp fram till bröstet å
la sig där & somnade hehe så jävla söt!


Ne nu ska jag ta å spela nå spel lr något det här funkar inte, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Katten

Ja du, men jag har faktiskt en anledning till att vara soffpotatis ;P



Yes, en höstfotografering ska det bli!

2009-09-16 @ 00:10:30
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com
Postat av: Liselotte

Tss katti skit snack, kom nu inte å klaga på nackspärren! Du kan då tamefan masa ditt arsel hem te mej & slappa där! Så deså..



Å jag en höstfotografering ska det bli :)

2009-09-16 @ 00:14:46
URL: http://liselotelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0