..Jag är redo, jag är redo..

Japp nu är jag tamefan klar med packningen det tog mej bara två timmar
å jag tror katti var lagomt less på mej. Utan henne hade jag inte fått plats med
allt och jag hade haft med mej läskigt mkt kläder *huhu.
I morgon behöver jag bara packa ner lite små saker, tur de :P
Min packning består av:
3 jeans
1 par mjukis byxor
8 linnen
8 tröjor
2 klänningar
2 party toppar
8 bhar
21 trosor
2 par skor
2 bälten

Sen skönhetsartiklar och sånt där, smått & gott
Ni skulle bara vetat hur listan såg ut i början, kan säga att jag har halverat allt.

Efter att jag kom från Renhagen idag så har jag lagat mat, fy tusan så gott det blev
blev mätt som tusan oxå :) Men nu ska jag läsa bloggar sen blire sängen. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0