..Godmorgon/Godnatt..

Har just gått av skiftet har ägnat det åt städning, en massa dator sittande, en massa tvätt
och skrattat åt svenska hollywoodfruar, serien är faktiskt riktigt rolig.
Nu ligger jag i sängen och försöker bli trött, vilket är jävligt svårt eftersom det finns så mkt
intressant att göra på en dator. Var jävligt sugen på att ta en promenad i morse, hade jag
inte haft så ont i fötterna hade jag gjort det. Ska försöka hinna med det senare fast helst
hade jag tänkt släpa med mej katti till sporthallen & lira lite badminton.
Så katti när du läser det här sms mej!
Ne kära bloggläsare nu försöker jag säga godnatt eller rättare sagt godmorgon tiller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0