..Helgen..

Ja hur har helgen varit då riktigt bra iaf : )
Fredag: Då blev juh planerna inställda tråkigt nog, bakade iaf till arbets kamraterna
å sedan for jag på jobbet, jobbade till nio och sedan tog jag någon öl.
Lördag: Då började jag jobba halv åtta, jobbade till fem, roligaste på jobbet var ändå
när jag & katti satt å as garva med 3:an och gunvor sa att vi hade ätit "fnittervälling"
vete tusan vad det är, men mer sånt vill jag ha. Sedan åt jag god middag
och fick riktigt trevligt sällskap, vi låg & såg film och hade det super trevligt till
ungefär halv tolv då bilen rullade vidare, vi beslutade oss ganska snabbt att vi skulle
göra det igen här snart :D Gick & la mej & somnade ganska direkt.
Söndag: Började jobba kvart i sex jobbade till tolv och nu har jag int hunnit göra så mkt.
Tänkte lägga mej & se en film, baka & laga någon middag, sedan bär det av till jobbet
igen och slita några timmar till :P

Varför jag typ aldrig skriver vem lr vars jag ska är för att det finns så många nyfikna
läsare, som int behöver få reda på allt. Vissa saker vill man helt enkelt hålla hemliga.
Så mina små äventyr tänker jag int dela med er av ännu, sanningen kommer fram
tillslut ändå. Dom som redan vet är dom jag litar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0